House

Tisdag.
Äntligen.
Inte för att det är tisdag. Det är ju bara ytterligare en skitdag bland alla andra.
Men just idag händer något underbart.

DET ÄR HOUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hm, lite fjortisvarning där, men det får ni tåla.

Som jag längtat. Tisdagarna har varit värdelösa en längre tid. Men nu är det ordnat igen.
Och eftersom att det är House så måste jag unna mig något extra.
Och det är precis vad jag ska.


Festis och Räksallad.
Och ja, jag är faktiskt 20 även fast jag dricker festis i tetra-pak. Men den var betydligt billigare än på flaska och innehåller mer dessutom. Så jag tackar, tar emot och dricker det tillsammans med en massa räksallad-mackor.
Är det fest så är det.

Kommentarer
Postat av: alexander

har du kvar nån festis? vill smaka

2008-10-15 @ 22:26:05
URL: http://alexandersjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0