IDOL fredagsfinal 3

En del som var bra igår. Mycket som var dåligt.
Och svenska "folket", eller åtminstone varenda jävla tretton-åring:
GE. FAN. I. ATT. RÖSTA. PÅ. JOHAN. FÖR. ATT. HAN. ÄR. GULLIG.
Det är Sveriges nästa pop-idol vi ska rösta fram, inte Sveriges nästa teddybjörn.



Det är Idol vi pratar om, finns inga fullpoängare...




Nä, inte riktigt så här bra heller...




Alice Svensson - Lay all your love on me


Anna Bergendahl - Mamma Mia
Hur i h-vete kunde hon sitta löst?





Nästan så vi hade en här...




Kevin Borg - Gimme, gimme, gimme(a man after midnight) Han är lite mycket Darin, men men.
Robin Ericsson - Waterloo




Lars Eriksson - Money, money, money
Han såg ut som en blandning av Björn Kjellman och en nybliven engelsk uteliggare.




Nä, rätt låg kvalité...




Robin Bengtsson - Does your mother know Det är ALDRIG positivt att se ut som Basshunter.




Sepideh Vaziri - Dancing Queen




Loulou - SOS
SLAKTADE LÅTEN! USCH! FY!

(SÅ SKA DET LÅTA!)




Johan Palm - The winner takes it all Nej, nej, nej.

(SÅ SKA DET VERKLIGEN LÅTA!)


Kommentarer
Postat av: batteris

Åååååh! Jag tittar itnepå svenska idol (eftersom att ajg flyttat utomlands) men jag har lyckats hänga med bra ändå...jag fattar inte vad som är så speciellt med Johan...! Jag tyckte inte aaaaalls att han kunde sjunga!!! Hur kom han ens in i själva programmet??

2008-10-25 @ 14:35:39
URL: http://batteris.blogspot.com/
Postat av: Kevin

Du kan ju inte jämföra Meryl Streep med Idolerna..

2008-10-25 @ 14:49:10
Postat av: emma

helt rätt på alltihopa!

Jag har en teori till varför anna satt löst: folk struntar helt enkelt i att rösta på henne, för att hon va så bra, så de tänker att det är en massa andra som röstar på henne iaf, så hon går vidare ändå, och så röstar de på någon annan ist, som de är mer orolig över .. så tror iaf jag att det är :)

2008-10-25 @ 14:57:58
URL: http://wajkii.blogg.se/
Postat av: kristin

Johan va riktigt dålig igår, usch ;P

2008-10-25 @ 15:04:43
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0