Lördag + Söndag

Imorgon är det lördag.
Då ska jag till Stockholm.
Hade det nu varit som så att jag varit tjej och haft en blogg med minst hundra läsare hade det självklart varit en shoppingresa jag skulle på.
Men nu är jag kille. Och har inte hundra läsare. Om man inte plussar ihop en veckas. Då kommer jag nog över 100.


Det är nämligen så att jag ska se Sverige - Portugal på Råsunda. VM-kval ni vet.
Skadade Sverige mot Porriga Portugal(kom inte på något bättre).
Kan det sluta med något annat än vinst för Portugal? Tja, oavgjort eller vinst för Sverige. 1,x eller 2 liksom. Ingen som skrattar? Nä, jag var väl inte så jätterolig.

Men innan jag åker till Stockholm ska jag även coacha P94. Som möter Åmot i Valbo. Ingen sovmorgon då matchen börjar elva.
Och på söndag är det Lunarstorm Cup för P94. Första matchen är 9.00 så blir ingen sovmorgon då heller. Men jag klagar inte så speciellt mycket.

Ni kan väl hålla tummarna för oss båda dagarna ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0