Grattis Rubbar Runar! 18 år!

Klockan är 8.45.
Det betyder att jag helt enkelt varit vaken i två timmar. Eller tja, vaken är väl en definationsfråga... Men jag klev upp ur sängen kvart i sju iallafall.
Ja, jag är korkad. Det var en anledning.
Men det är även så att Rubbar Runar fyller stor idag, han blir arton och får nu göra en massa saker han inte fick för en dag sen. Men han är fortfarande lika rubbad.

Jag är en snäll person. Hehehe. Det vet ju alla. Hehehe.
Så därför var jag snäll och gav min lillebror en Johan Oremo-tröja. För han ÄLSKAR Johan Oremo. Hehehe.
Han slog mig så tror inte han gillade presenten. Hehehe.



(Har precis blivit censurerad. Hade tidigare en annan bild men eftersom rubbade runar blev lite förbannad så valde jag att det är lugnast om jag byter. Han har inget vidare humör när han inte ätit på länge. Och nu har han fått en Vidic-tröja så nu är han ännu mer galen än vanligt)

Kommentarer
Postat av: kristin

hade ingen aning om att rr fyllde år idag. hälsa honom grattis ;) :D

2008-09-09 @ 15:00:32
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0