Och Lagerbäck tycker kryss är bra mot Albanien...

Hur kan man vara nöjd med oavgjort mot Albanien om man är förbundskapten för Sverige som inte missat ett mästerskap på den här sidan milleniet(milleniumet? ibland är svenska språket jobbigt).
Liksom, fotbollsnationen Albanien... Det låter ju grymt skräckinjagande, eller hur? Ni kan väl se när dom kommer in på planen i sina vita rockar, stora bockskägg och turbaner. Eller, nu tänker jag på talibaner...
Men det bor albaner i Albanien. En alban alltså. Tänk er en svensk rappande läkare(Dr Alban, ni kan väl fnissa lite åtminstone) så förstår ni motsåndet.
Dom ligger 70 platser under Sverige på världsrankingen. Lyckas du pricka in en spelare i landslaget så förtjänar du en plats i IDOL-finalen, eller något liknande.
Så hur fasen kan Lagerbäck tycka att ett oavgjort resultat mot Dr Alban & co är bra? Jag blir inte klok på den mannen... Nästan så jag hoppas att det går riktigt dåligt så dom M Å S T E sparka honom. Men bara nästan, jag vill se Sverige i VM i Sydafrika.

Aja, startelvan imorgon. Med tanke på spelarna som finns tillgängliga gissar jag på att Lagerbäck "gamblar" lite och spelar 3-5-2.

Isaksson

Mellberg - Majstorovic - Hansson

Nilsson - Linderoth - Källström - Andersson - Safari

Ibrahimovic - Larsson




http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslaget/article3258690.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0