Gefle IF 1 - 1 Kalmar FF



Noterat
Henrik Rydström måste ha Allsvenskans minsta shorts.
Jag sålde flest matchprogram, tror jag.
Domaren hade en feldömd straff för Kalmar men missade även två... Tack för den.
Sky Blues var förbannat tysta hela matchen.
Kan David Elm vara lite längre?
Idol-bonden var på Strömvallen. Hade väldigt sött sällskap.
Övriga GIF-"supportrar" var bara patetiska där de skrek fotbollsmördare. Jag vet inte med er, men det måste verkligen kännas uppskattande för "laget i ert hjärta" att ni skriker sådant...
DET HANDLAR OM EN FÄRG!!!!!!!!

Mattias Hugosson
Daniel Bernhardsson
Omar Jawo
Daniel Theorin
Andreas Dahlén
Yannick Bapupa
Yussif Chibsah
Johannes Ericsson
Jonas Lantto
Hasse Berggren (ut 81)
Amadou Jawo
-----
Alexander Gerndt (in 81)
-----
"Den tolfte spelaren"

Sportbladet

Kommentarer
Postat av: emma

2009-04-08 @ 10:56:31
URL: http://w
Postat av: emma

Ojsan hoppsan, där blev det fel :D



Sv: nej, jag ville inte att du skulle knuffa ner mig i en vattenpöl, men det gjorde inget att jag då hade en anledning att få stanna lite hos dig ;)

2009-04-08 @ 10:58:31
URL: http://wajkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0