Lördag

Idag känner jag att jag faktiskt har gjort något vettigt för en gångs skull.
Blev dock lite oväntat lång sömn då jade hade kvällsbesök av någon som var klädd på samma sätt som husvagnsfamiljen i Macken, men det är smällar man får ta.

Annars var jag en sväng på stan. Kommer bli dyrt som satan att köpa skor till sommaren märker jag. Joggingskor verkar inte gå under en tusenlapp och även "vanliga" skor verkar ligga i den prisklassen... Tur att farbror skatteverket ska ge mig 6500 kronor.

Sen hamnade jag på strömvallen. Nåt yngre GIF-lag hade match och där höll jag till en halvlek.
Och för de som inte gillar att GIF ska spela i vitt så kan jag rekommendera att åka och titta på nån av dessa matcher, de använde nämligen era älskade ljusblå tröjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0