Staketklättrare i natten

Igår när jag cyklade hem från innebandyträningen på Nynäs hände något rätt skojigt.
När jag närmade mig nian så finns det nån gata bort ett höghus. Det finns en port och galler för att man ska kunna stänga ute "ohyra" antar jag. Den porten var dock öppen igår.
Först såg jag en kille med en träningsväska över axeln gå, men det var inget särskilt just då. Däremot så fastnade min blick på en annan. Som klättrade uppför staketet(var nog en två meter högt) och sen hoppade ner på andra sidan. Trots att porten var öppen.

Så jag cyklade och tittade bakåt. Och då ser jag att killen med träningsväska är Yannick Bapupa, GIF-spelare. Han får syn på mig. Och vi båda ler stort och ruskar på huvudet. Vi fick lite connection som Idol-Kishti skulle kallat det.
Ska kolla om han kommer ihåg det på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0