Snart lite designuppdatering

Nu har jag i snart två dagar kämpat med en liten uppdatering av min bloggdesign.
Och imorgon kommer jag lägga ut den såvida den inte lyckas hitta på något nytt sätt att jävlas med mig under natten. Då får den dock anstränga sig hårt för tror bannemig inte att det INTE finns något sätt den lilla bloggjäveln jävlats med mig under tiden...
Att det ska vara så förbannat svårt att få något att sitta där man vill att det ska sitta och när man väl får det att sitta där det ska sitta så har det hittat någon saknad kodsnutt som gör att den fortfarande inte kan sitta där den ska sitta enligt min tanke men nu har jag nog hittat en lösning som gör att den sitter där den ska sitta men jag vet inte hur jag fick den att sitta på sitt sitt-ställe men inte gnäller jag, bara den sitter kvar där nu.
(Någon som har lust att räkna antalet gånger jag använde sitta och diverse stavningsvarianter på det ordet i den senaste meningen?)

Så tills vidare kan ni ju polera er F5-tanget och vänta tills imorgon.
Kanske göra lite stretchövningar för F5-tryckarfingret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0