Stjärnskott

Ibland känner jag mig lite störd, och de senaste dagarna har varit sån för mig.
Har när jag har lite trist börjat läsa några böcker i en serie jag har(Stjärnskott). Faktiskt helt okej bok och jag har tolv stycken.
Och det störda är att jag läst dom baklänges. Alltså, inte från sista sidan till första utan börjat med bok 12 och nu ska jag börja läsa bok 1. Lite knasigt.
Ska nog bege mig ner på stan och leta efter några fler böcker i den serien, har tydligen kommit ut tjugotvå stycken så det finns nånstans.

En rolig(?) sak jag märkte när jag läste en av böckerna är att det passande väldigt bra in i verkligheten.

- En finalplats skulle betyda mycket för Orizon och de andra kanadensiska tränarna. Jag ger mig tusan på att de kommer att uppmuntra sina spelare att sätta mig ur spel genom att knuffa omkull mig i trängda situationer och försöka slå undan klubban för mig. Jag har sett kanadensiska VM-spelare tillämpa den taktiken tidigare.
(Ur Stjärnskott 5 - Med VM i sikte)

Någon som känner igen sig i JVM-finalen?

Kommentarer
Postat av: lovisa

spana in min blogg snygging ;)

2009-01-12 @ 22:02:18
URL: http://lovisastefansson.blogg.se/
Postat av: M

thank you handsome

2009-01-13 @ 08:15:11
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0