Veklingar

Känns som att min familj är rätt veka av sig.
Vi börjar med den med tillfälligast problem:
Rubbade Runar studsar runt på kryckor. Har stressat fram en fraktur i foten.
Mamma är just nu förkyld. Annars går hon runt med en tickade bomb(läs pacemaker).
Pappa har nån procent handikappad(förlamad, invalid... nåt sånt) i axeln. Saknar lyftsena(eller nåt sånt).

Själv är jag fortfarande inte helt återställd efter nerven i nacken som spökade för mig för ett år sedan. Får plåga mig för att orka springa en kilometer. Med bara nedförsbackar... Det är inte bra.
Och förutom det så lyckades jag idag med konststycket att när jag diskade(desperat hemmafru, m'yes) så skar jag mig på fingret. När jag diskade en mugg. Med RUNDA KANTER!

Jag är duktig. Har säkert ett centimeter långt sår på fuck-you-fingret. Hehehe.

Kommentarer
Postat av: emma

Min mami tycker du är riktigt duktig ;)

2009-01-23 @ 09:38:27
URL: http://wajkii.blogg.se/
Postat av: åmot

hehe, du lyckas med det omöjliga du ;) starkt jobbat sesse

2009-01-23 @ 19:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0