Ice Age 3 - Det våras för dinosaurierna



¤Ice Age 3, fruktansvärt bra film.
¤Hade rätt höga förväntningar innan eftersom första filmen = mycket bra, andra filmen = bra. Och med fina betyg och recensioner i de tidningar jag läser(GD, AB) så hade jag höga förväntningar vilket oftast leder till besvikelse.
¤Blev jag besviken? NEJ!
¤Jag får nog hoppas att det var lite "vuxen" humor med i filmen, för annars är jag rätt barnslig. Vilket inte skulle göra så mycket.
¤Det enda negativa med att gå på en barnfilm är väl just det faktum att det är barn där. Som kommenterar det mest uppenbara(vad gör han? när Scrat hoppar uteför stupet i början... Vi kör en liten gissningslek här på bloggen, vad tror ni han gjorde? Skriv ditt svar bland kommentarerna och märk det med "Hoppar"), skrattar åt allt(de tyckte det var hysteriskt roligt när Scrats nos dök upp i inledningen) och måste fråga sin föräldrar saker(Men, varför följer inte han med?).
¤Och varje gång man går på bio är det ALLTID nån som när gardinerna framför duken åker ihop efter första reklam"avbrottet" såklart måste säga "Nu är filmen slut".
¤För övrigt gjorde jag en god gärning. Hittade en plånbok som jag lämnade in till vaktmästaren(Det trodde ni inte om mig). Men har jag fått nån ros i GD för det? Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0