EU-valet

Enligt ett test på Aftonbladet är det såhär som de olika partierna passar mig i vad de står i olika frågor.



Stämmer väl inte riktigt hur jag skulle kunna tänka mig rösta dock...
Ettan skulle jag kunna tänka mig, men inte de övriga fyra på topp fem. Och om nån är intresserad så är de övriga två på plats 7 och 9.

Blev förövrigt "påhoppad" av en från Folkpartiet som ville ge mig en broschyr.
Sa "nej tack".
Sen kom en annan mupp från samma parti. "Nej, jag klarar mig nog". Han tyckte det var skoj.

Kommentarer
Postat av: Fanny

"Nej, jag klarar mig nog" sa du faktiskt xd om du syftar på den gången jag stod med dig^^

2009-06-06 @ 02:01:51
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: Åmot

kan man göra annat än att skratta :P

men junilistan kanske passar dej trots allt ;)

2009-06-06 @ 15:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0