Gefle IFs nya matchställ

Är det bara jag eller är GIFs nya dräkter snygga? Okej, kan garantera att det finns några som inte tycker det...
Men jag tycker de ser helt okej ut, och med ljusblå byxor hade det sett rätt mesigt ut.

Sen är det en sak till(som jag kan undvika att skriva för det hör egentligen inte hit men ändå lite men det retar säkert upp någon men jag tycker det är kul och eftersom alla som läser den här bloggen vet att ni ska ta mig på 100% allvar och att jag är dödsseriös) och det är att det faktiskt finns något ljusblått på dräkterna, nämligen Sandviks reklam!

Och det är roligt att läsa runt lite på diverse forum eftersom alla tycker att GIF sålt sin själ och att styrelsen borde avgå med mera. Och så blir man förbannad för att Sandvik har sin logga på matchstället. Bara för att den är ljusblå tror man således att det är därför GIF bytt färg. Men kollar man på spelarbilderna ser man rätt tydligt att det finns en vit bakgrund och en märkt färgad kant på detta reklamtryck så det hade funkat finfint på ljusblå bakgrund oxå.

Lagbild

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Jag tycker också att den nya dressen är snygg. Det som vore intressant är om de som klagar på att man sålt sin själ kan plocka fram papper på att Sandvik krävt av Gefle att de skall byta färg till vitt. Jag tycker att det nog är det roligaste jag har hört faktiskt. Jag tror styrelsen i Gefle hade vänligt visat dem dörren om Sandvik kommit med ett sådant krav.

2009-05-21 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0