Rökare

Aftonbladet

Nu är det på väg åt rätt håll. Dyrare försäkring. Nu väntar jag bara på att det ska bli åtminstone dubbelt så dyrt.
Det är ju dom som röker som ska drabbas, inte vi som har oturen att gå förbi ett blossande fyrtorn. Höj priset. Dom dör ändå rätt fort, så då spelar det nog ingen roll för dom att det kostar lite extra.
Är rätt jobbigt när man cyklar på stan, för vill inte dra in mig nån rök så då brukar jag hålla andan när jag cyklar förbi men problemet är att först måste man ta reda på vindriktningen så man vet när man ska täppa igen andningshålet för är det massiv motvind för mig så betyder det att röken kommer fort som faen och då gäller det att man klarar av att trappa som en tok mot vinden på ett stort andetag. Och har man däremot medvind, ja jäklar då är det kanske sjutton meter framför mig jag måste täppa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0