Vårruset

Jag är kille, just därför får jag ofta höra att jag är korkad. Sen finns det killar som verkligen är korkade. Där är RuRu ett bra exempel.
Men en sak har ingen av oss gjort, nämligen betalat typ 200(?) för att springa 5 kilometer. Så jävla dumt. Fan, finns spår här i Hemlingby som inte kostar ett öre. Till och med transporten upp hit är gratis(eftersom det inte finns några bussar att ta). Om det nu är så skojigt så funkar väl det lika bra?

Idioter... Och så gnälls det när bensinen blir nåt öre dyrare, när frukten kostar för mycket eller när bussarna blir dyrare att åka. Men att lägga 200 kronor på att jogga fem kilometer funkar utmärkt... Dah, vart är världen på väg?

Men jag såg fem kändisar åtminstone. Eller fyra jag känner och en "kändis". Och några reserver i GIF.

Kommentarer
Postat av: lovisa

folk kanske vill ha det som ett minne och det är väl en kul grej, jag tror nog det är roligare att springa med typ 5000 andra än att springa själv :) dessutom får man ju saker när man kommer i mål :D sluta gnäll på folk som vill göra saker :p

2009-05-20 @ 20:58:02
URL: http://lovisastefansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aldrig hört talas om folkfest?

2009-05-20 @ 22:18:11
Postat av: Fanny

2009-05-20 @ 22:25:10
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bitter eller?

2009-05-21 @ 17:41:00
Postat av: madelene

Håller med alla kommentarer ovan.

2009-05-24 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0