Varför dröjde det?

Det är för jävligt om det stämmer och då förtjänar de de straff de får. Och jag håller inte på Liverpool eller Arsenal, United är mitt förstalag så ingen idé att nån försöker sig med att jag bara tycker de ska åka fast för att jävlas med ett lag som konkurrerar med mitt lag. 
Fast å andra sidan, Manchester U och Chelsea har väl redan tillräckligt hyfsade trupper för att klara sig från förstärkningar i 1-3 transferfönster.

Men det jag undrar: Varför var det först efter att Chelsea åkte dit som de två andra lagen(ManU och ManC) blev anmälda? Om de nu har bevis för att något olagligt inträffat, varför inte gå fram med det direkt när det händer istället för att vänta.
Om Chelsea inte blivit fällda, hade man struntat i att anmäla de andra klubbarna då? Hade man då inte blivit vad man tycker var orättvis behandling?

Knepig sån där jurudik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0