Detektiv

Okej, jag hade fel. Och har jag fel är jag snabb att erkänna det. Förutom när jag har en diskussion med Emma. Då brukar det sluta med att jag är så övertygande att jag har rätt, även fast det är fel. Glans över sjö och strand heter det till exempel inte. Även fast jag var övertygad. Och Emma också tyckte det lät bra.

Men hursomhelst.
Det var inte bonden och den utflyttade bonden som låg bakom lappen.
Det var Löneenhetens egna busfrö. Deras kvarting.

Som dessutom var snäll igår och skickade runt ett mail med denna länk: http://1.ooskar.com
(Klickar ni på länken frånsäger jag mig allt ansvar, det är ni som är ansvarig. Det enda jag kan acceptera är att skratta mycket åt er.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0