Emotionell

Har ni hört ? Influerade av tv och dess pay-per-view har ett pappersföretag bestämt sig för att hitta på en ny idé inom den marknaden.
Och eftersom att vi bara blir mer och mer deprimerade i detta land har de skapat en emo-edition av pay-per-view.
Uppfinningen kallas för pay-per-cut och går ut på att du ringer ett nummer och beställer ett papper med extra vass kant för att skära dig själv.
Enkelt, eller hur ?

På tal om emosar så undrar jag inte om jag har rätt anlag för det?
Jag lyckas nämligen skära mig på precis allt. Tänk er något som absolut inte går att skära sig på. Jag kommer lyckas. Skulle nog kunna lyckas skära mig på bomull...

Hittills har jag lyckats skära mig på glas, kniv, diskborste(!), plastmugg(!) samt en mugg med rundad kant helt utan sprickor...
Och igår på jobbet lyckades jag igen. Ni vet den där lilla plastplutten längst ut på skosnören ? Den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0