Idol

Nu har Idolfinalen börjat och jag sitter nog och kollar i detta nu.
Detta år har skiljt sig mycket från tidigare år då jag faktiskt tittat på majoriteten av veckofinalerna tillskillnad från tidigare då jag oftast kollade auditions samt nått enstaka uppträdande.

Min favorit från början var Elin(Mumin). Men det gick inge vidare. I och för sig så kan man fundera över mina första val då jag förra året höll på Rabih från början. Varför? För att hans uppträdande var det första jag såg. Senare höll jag på Tove. Och hon kom trea.
I år höll jag efter att Mumin åkt ut på Olle. Han kom trea. Jag tror inte att någon vill ha mitt "stöd".

I finalen möts nu Jay och Minnah. Rätt lustigt att det blev just dom två.

Ingen av dom borde vara kvar överhuvudtaget.

Minnah har åkt ut en gång. Och Jay bröt väl mot den enda regel som fanns.

Men men, är det show så är det.

Hur går finalen? Ingen aning, tippa är ju inte min starka sida(...) och eftersom att det är Idol är det ingen idé att tippa en vinnare. Men jag tror Jay vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0