Lyckoost

Vad ska man säga? Jag har bloggat om det förut tror jag.
http://sesses.blogg.se/2007/june/fodd-med-tur-eller-up-yours-competitors.html
Det hade jag.

Och nu har jag vunnit igen.
Dubbelt upp.

Först var det förra lördagen. Jag hade stryktipsat som vanligt, och vunnit en gång tidigare. 10 rätt som gav mig 21 kronor då.
Den här gången gick det lika bra. Men det var nära att bli bättre. Hade en match inne i 86 av 90 minuter, oturligt nog så var de fyra minuterna matchens sista... Så istället för 11 rätt blev det 10.
Dock var det rätt hyfsad utdelning, 109 kronor, så jag var inte helt(men en hel del) missnöjd efter.
I onsdags var jag och hämtade ut vinsten. Blev rätt förvånad när jag fick 436 kronor. Började fundera om jag missade att räkna ett rätt.
Men nä. Eftersom att jag spelar system så har jag flera rader. Och på fyra av dessa rader hade jag 10 rätt! 4*109=436 kronor. Ca-ching!

Sen när jag kom hem hade jag ytterligare en vinst.
FIFA11. Till Wii. Hade jag vunnit i en tävling på internet.
Inte helt fel.

Synd bara att jag inte har wii...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Köp mitt wii :D

2010-12-20 @ 10:10:18
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0