Spotify är farligt

Okej, inte Spotify direkt...
Men nu på kvällen har jag inte kunnat lyssna på Spotify för att det på något sätt blivit avinstallerat av sig själv. "Objektet spotify.exe blablabla"...
Efter lite googlande har jag dock hittat vad som förhoppningsvis är en lösning på problemet.
Bland annat ska man ta bort det ur karatänen i sitt virus-program. Så öppnar upp den listan och bläddrar igenom cirka 500 tracking cookies innan jag nästan längst ner hittar "Trojan Horse" - Virus.
Spotify är inte bra med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Åmot

Det där hände mej förra veckan :P men jag e ju inte så teknisk så jag fick ringa in förstärkning för att lösa det haha men nu funkar det prima igen =)

2010-02-03 @ 18:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0