Fotbolls-VM #1

Sportskadad. Så där ja, då var det ordet överstökat i detta inlägg.

Fan vad jag var less på Sydafrika och framförallt Mphela. Eller vad han nu hette. Forward var han iallafall och brände ett superläge i slutminuterna mot Mexiko. Varför jag är less?
Har tippat vm-tipset och då hade jag 2-1 till Sydafrika. Så gissa varför.
Frankrike hade jag 2-0 men det var inte ens nära.

Hittils har jag bara lyckats träffa en match, och det var Sloveniens 1-0 seger över Algeriet.

Robert Green... Han var nog jävligt populär på den brittiska huvudön.

Hörde ni Lagerbäck efter matchen mot Argentina? Han sa att han var besviken, disappointed. BESVIKEN! HAN!
Han är besviken över en 0-1 förlust mot Argentina när han coachar Nigeria. Men när han var coach för Sverige tyckte han 0-0 mot Trinidad och Tobago var ett bra resultat. Förvånar en fortsätter han åtminstone att göra.

Sen har vi vuvuzelarna. Jag vet inte riktigt, jag tycker inte dom hörs så mycket. Så länge man är intresserad i matchen(typ när ens tips fortfarande lever) och det är spännande noterar jag dom inte så mycket. Däremot när matchen är avgjorda och man bara vill att dom ska ta slut, då hörs dom bra. Som Tysklands match igår.
Just nu tycker jag inte att jag hör dom alls. Det kan iofs bero på att min dator nuförtiden brummar mer än en brunstig älg.
Men så länge den lever är jag lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0