Kommisarie Späck



Nu i veckan var jag för andra gången i år(men inte sista, Harry Potter 7:1 kommer ju senare i år) på bio.
Denna gång var det "Kommisarie Späck" som skulle stå för underhållningen.

Och underhållen det blev jag. Skrattade rätt friskt ibland, och framförallt första halvan av filmen var väldigt rolig.
Tyvärr så blev det för mycket eller vad man ska säga i andra halvan. Skämten och parodierna radades upp och tajmingen var kanske inte den bästa.

Men polisen med tejpen var jäkligt rolig varje gång.
Och ni som skrattade åt att jag skar mig på en diskborste, se filmen så förstår ni att sådana objekt kan vara farliga.

Synd bara att så gott som alla filmer jag och Emma går på ska störas av att det är en sån där som alltid skrattar, antingen i fel lägen eller hyfsat överdrivet... Var till exempel en som lät ungefär som en skadeskjuten säl. Och en annan som satt bredvid mig, en sån där liten jättegullig satunge som skrek ut sitt skratt.
Åh fyfan! som Grünvald säger.

Stackars Markoolio. Och inte gav Dogge bort en cykel på köpet. Även fast det kändes som att det var givet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0