Den store sonen var tillbaka

Har precis sett Sverige otroligt nog tvåla dit stackars San Marino.

Jag hade inofficiellt tippat matchen, det vill säga att jag berättade så att dom som lyssnade i soffan var närmaste vittnen.

5-0 trodde jag. Målskyttar: Zlatan*3, Seb Larsson, Kim Källström.

Resultat:
6-0. Zlatan gjorde två. Självmål(Där Seb Larsson var siste svensk på bollen) och självmål(Där Kongo-Kim var sist på bollen).

Så mitt tips var inte så jättedåligt egentligen.

Såg ni Zlatan och Wernblom på bänken i slutet? Vi i Villa Villekulla var övertygande om att dom hade exakt samma diskussion som vi hade: Vart fasen ligger San Marino nånstans?
Och med tanke på deras glädje i slutet gissar vi oss till att dom lyckades lösa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0