En dag på jobbet

Jag får rätt många frågor om hur dagarna på jobbet varit. Fast nu ljög jag. Det är bara Emma, mamma och pappa som undrar.
Men det dök passande upp en video på youtube häromdagen som ganska bra visade ungefär hur en dag är, med göranden och känslor och sånt.
Vilket kändes rätt roligt.



Tror ni mig inte ?
Jag julpyntade min dator i tisdags. Nu ser den ut såhär.



Och igår fick jag frågan om jag verkligen inte har lite för lite att göra på dagarna. Njaaaa, det kan jag väl inte hålla med om. Okej, att göra färgplaneringen i excel var kanske lite överdrivet. Men ändå...
Jag har ju bara gjort det pyntet av använda post-itlappar. Miljötänkande.

Sen har jag även ”gjort” en ”tavla”. Men det är mest för att få lite personlig prägel på mitt kontor.



Tänk vad man kan göra med en bild, ett papper samt en avklippt europatipskupong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0