Ny design

Det känns som att det var ett tag sen det blev ändringar på den här bloggen designmässigt. Och med tanke på att jag aldrig la upp någon "kalender" för 2010 så borde det ju berott på att jag inte rörde designen under hela det senaste året. En konstig känsla, framförallt med tanke på att jag förut satt en gång i månaden och pillade. Men jag har väl blivit mogen.

(Och ungefär här tog jag ett avbrott på tio minuter för att skratta åt det faktum att jag blivit mogen)

Men nu har jag äntligen fått lite fart och fixat ny header. Och flyttat menyn. Och det var allt. Fast det blev en hel del ändå.
Hade tankar på att ändra bakgrundsfärgen då jag tycker att bloggen blir för ljus med tanke på att jag byter till en ljusare header, men nä. Den blå färgen har varit med läääääänge. Så den stannar.



Om headern och menysystemet ser ut som ovan betyder det att ni inte är utvalda att se den nya designen.
För att ansöka om behörighet så får ni trycka på F5 och fylla i uppgifterna så kommer jag att behandla dessa så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0