Eurovision Song Contest 2011 - Final



Dags för final i europas största musiktävling.
Och en tradition bryts. Vi ska inte till Grannarna och äta tacos som vi gjort i flera års tid. Vi ska äta grillat istället.
Och med tanke på att Sverige inte vunnit en enda gång sen vi införde tacosen så kan det ju knappast vara dåligt att ändra denna tradition.

Och nu ska jag precis som förra året våga lite och tippa. Det känns lite positivt eftersom att när jag "tippade" under semifinalerna lyckades jag faktiskt sätta 15 av 20 bidrag. Men nu är det helt annat och jag är nöjd om jag får fyra rätt.

Så här tror jag åtminstone att det blir:

1. Finland
2. Irland
3. Moldavien
4. Estland
5. Tyskland
6. Ungern
7. Storbritannien
8. Azerbadjan
9. Sverige
10. Serbien
11. Danmark
12. Ukraina
13. Schweiz
14. Italien
15. Island
16. Ryssland
17. Georgien
18. Frankrike
19. Bosnien och Hercegovina
20. Slovenien
21. Spanien
22. Litauen
23. Grekland
24. Österrike
25. Rumänien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0