Hem till Ranelid

Dags för tredje deltävlingen och efter att förra veckan ha lyckas med att pricka in de glade Ulriks finalplats lyckades jag dubbla det tidigare rätten från första omgången. Den här gången räknar jag med att dubbla den siffran, det vill säga jag ska ha fyra rätt. På ett eller annat sätt...

Tredje deltävlingen förra veckan? Det trodde jag också, men tydligen hade SVT dubbelbokat och körde poesiafton istället.

Till final
Danny Saucedo
Charlotte Perrelli

Avsaknaden(bestäm själv om det ska läsas positivt eller negativt) av poetnötter gör att mitt ena finaltips är en heting.
Och det andra är schlagerveteranen.

Till Andra chansen
Lisa Miskovsky
Christer Sjögren & Lotta Engberg

Björkarnas stads bidrag förtjänar minst en chans till att få deltaga i finalen.
Chrille is the man!

Hejdå
Hanna Lindblad fortsätter sitt manipulerade och efter lite rysningar så hamnar hon precis utanför den lyckligare fyran.
Hade först tänkt sätta Dynazty på Andra chansen-plats eftersom att rock verkar gå hem iår och de är väl rock. Men vafan, förutom håret, hur mycket rock är Thomas G:son?
OP A hoppa, ni kommer inte sist.
Fortsätter skrällarna eller kommer Axel Algmark sist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0