Melodifestivalen 2013 - Deltävling 4 i backspegeln

Då jag var med en himla massa trevliga personer igår och inte såg deltävlingen(vilket är väldigt ovanligt) så blir detta som att jag sett det live, fast i efterhand. Typ.
 
1. Army of Lovers - Rocking the ride
Sjöng Camilla ens en ton själv?
 
2. Lucia Pinera - Must be love
 
3. Robin Stjernberg - You
 
4. Sylvia Vrethammar - Trivialitet
Var kan jag köpa ett sånt där S? Är det James Bond-toner i slutet av refrängen?
 
5. Ralf Gyllenhammar - Bed on fire
 
6. Behrang Miri - Jalla dansa sawa
Ironin när han sjunger att alla är välkomna in, men själv slänger ut Tintin.
 
7. Terese Fredenwall - Breaking the silence
 
8 . Ulrik Munther - Tell the world I'm here
  
Mellanakter:
Öppningsnummer
 Carsten Malmqvist - Till mig
 
 
 
 Ranking av bidragen i final:
1. Sean Banan - Copacabanana
2. Ravaillacz - En riktig jävla schlager
3. YOHIO - Heartbreak Hotel
3. Ralf Gyllenhammar - Bed on fire
5. Ulrik Munther - Tell the world I'm here
5. Louise Hoffsten - Only the dead fish follow the stream
5. State of Drama - Falling
5. David Lindgren - Skyline
 
Ranking av bidragen i Andra chansen:
1. Cookies n' Beans - Burning flag
2. Erik Segerstedt & Tone Damli - Hello goodbye
3. Martin Rolinski - In and out of love
4. Eric Gadd - Vi kommer aldrig att förlora
4. Caroline af Ugglas - Hon har inte
4. Behrang Miri - Jalla dansa sawa
4. Robin Stjernberg - You
4. Anton Ewald - Begging
 
Nu ska vi se, deltävlingens tippande... Två av två till final, en av två till andra chansen.
Tre av fyra utslagna korrekt, en på rätt placering.
Sen har vi den där jävla sistaplatsen jag tippade oxå...
Godkänt med ett litet plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0