Google translate

Google har nu släppt en svensk variant av sin översättningstjänst. Så de trettio minuter jag har varit vaken har jag suttit och lekt lite i det. Ja, jag vet. Mitt liv är såååååååååååååå roligt.

Hade iallafall tänkt bjuda på ett inlägg jag skrivit på två andra nordiska språk. Läs och njut. Inlägget det handlar om är Morgon med mördarkänslor.


Norska:

Godmorgen alle.
Jeg ønsker at dræbe Gummi Runar!

I sig selv er det ikke en usædvanlig følelse, især om i morgen, den idiot har en vane med at bringe mig. Normalt er det at være spiller høj musik. Et par somre siden, så jeg vågnede op hver morgen til forstyrret puckot spillede Carol "sande venner".
Så er der jo normalt også forstyrret puckot synge. Og du der har ikke hørt ham synge, var tilfreds. Jeg kan indrømme, at han har en bedre stemme end mig, men kan han? NEJ! Nu er jeg alt for træt til at komme op med noget eksempel, kan du blot nok på mig.

Men at komme til, hvorfor jeg ønsker at dræbe ham denne gang:
Jeg sover, uskyldsformodningen som et lille barn.
Han snige ind på mit værelse, tænker indstille vækkeuret Jeg formoder, men ved ikke, hvad de skal gøre. Så han tager min mobil, der er oprettet i alarm, eller sådanne ting, tager det i Kontoret for mit værelse og lægge sig uden for døren. Så når mobiltelefon begynder at lade (Christer Sjögren "Jeg elsker Europa." Ja, jeg vil ændre deres ringetone, jeg netop har ingen redigering af lyd på computeren.) Kommer ind og han synes han er skitrolig.

Så politiet, hvis du er kan du finde ham myrdet, har jeg en meget god grund til det ...

Finska:

Hyvää huomenta kaikille.
Haluan tappaa Kumi Runar!

Sinänsä se ei ole epätavallinen tunne, varsinkin huomenna, idiootti on tapana tuoda minulle. Yleensä se on pelattu, loud music. Muutama kesä sitten, joten Heräsin joka aamu on häiriintynyt puckot pelattu Carol "todellisia ystäviä".
Sitten on yleensä myös häiriintynyt puckot laulaa. Ja te jotka eivät ole kuulleet hänestä laulaa, oli tyytyväinen. Voin myöntää, että hänellä on parempi ääni kuin minulle, mutta hän voi? EI! Nyt olen liian väsynyt keksimään mitään esimerkkiä, voit yksinkertaisesti riitä minulle.

Mutta päästä, miksi haluan tappaa hänet tällä kertaa:
I sleep, oletus syyttömyydestä kuin pieni lapsi.
Hän sneak in to my room, ajattelu asettaa herätyskello Otaksun, mutta eivät tiedä mitä tehdä. Niinpä hän ottaa minun mobile, joka on perustettu vuonna hälytyksen, tai minkä tahansa muun muassa, laskemisesta Office of my room ja asettaa itsensä oven ulkopuolella. Sitten kun matkapuhelin alkaa kerro (Christer Sjögren "I love Eurooppa." Kyllä, aion vaihtaa soittoäänen, en vain ole editointi äänen tietokoneelle.) Comes ja hän näyttää hän on skitrolig.

Niinpä poliisi, jos olet löydät hänet murhattiin, minulla on erittäin hyvä syy se ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0